NOWOŚCI: Anna Wasilewska - Oulipo, czyli recepta na życie bez końca | KIERMASZ W KSIĘGARNI LOKATOR | więcej






igoogle rss

ANKIETA

ZAKAZ PALENIA TYTONIU W KNAJPACH?
* 70% -- Tak
* 26% -- Nie
* 2% -- Obojętne
liczba głosów: 368
archiwum ankiet


OGLĄDALNOŚĆ

najczęściej odwiedzane w ub. miesiącu:
* Filmowe Koło Rosji (676)
* FRANCISZKA THEMERSON (643)
* KASPAR HAUSER (567)

najczęściej odwiedzane w całej historii:
* KASPAR HAUSER (42786)
* Filmowe Koło Rosji (41575)
* FRANCISZKA THEMERSON (41260)


forum
LOKATOR > MOSTOWA 1
2011-06-26


PIO
ŻYCIE BITWA MORSKA
2010-12-12


album
10 URODZINY KLUBU LOKATOR
2011-05-19


galeria
10 na 10 - Gregory Michenaud - Sąsiedzi
2011-06-01

mrówkojad
Mrówkojad, numer 52, styczeń 2011


księgarnia
KWIATKI
JERZY FRANCZAK



lokator
WOJCIECH KUCZOK

oglądasz archiwalną wersję strony -- za 10 sek. nastąpi automatyczne przekierowane do aktualnego serwisu -> www.lokatormedia.pl.

jeśli chcesz kontynuować oglądanie archiwum, kliknij -> tutaj.

MIRO MIKLAS - Inny Hipermarket - Sloffest

data: 2009-06-15 (poniedziałek) godz. 19:00 [wstep wolny]

kategoria: galeria Lokator

Miro Miklas - "Inny Hipermarket"
Bazar w Bratysławie na ulicy Mileticzowej jest ostatnim „hiper-targiem“ w tym mieście wczorajszego świata. Jest miejscem, do którego przychodzą nie tylko anonimowi klienci, którzy wkładają towar do koszyków, czekają w kolejce, podpisują transakcje swoich kart kredytowych, wkładają zakupy do bagażnika samochodu i znikają... W tym miejscu spotykają się LUDZIE, witają się, rozmawiają, dyskutują, odpowiadają na pytania, kłócą się, śmieją, przeklinają, razem wypiją na zdrowie... Słowo „zakupy“ ma tu o wiele większe znaczenie, oznacza również słowa „wizyta“, wydarzenie lub przeżycie. Każde „zakupy“ są również małą historią. "Mileticzka" zachowała coś ze starych targów, które miały nie tylko wymiar ekonomiczny, ale również społeczno-kulturowy.

Moje dokumentalne portrety na targu Mileticzka są spotkaniami z prawdziwymi ludźmi; to nie kontakt na siłę, mający zmienić ich życie, ale kontakt nawiązany w sposób naturalny. Nie umieszczam ludzi w pozach, które są im obce – nawet jeżeli pozują, mówią o sobie. Tak samo ważny jak sam portret, jest jego dalszy plan pokazujący atmosferę miasta. Staram się złapać fragmenty rzeczywistości, których może zwyczajny obywatel miasta nie rejestruje i które znikają.

Miro Miklas (1975) absolwent Uniwersytetu Kreatywnej Fotografii w Opawie. Fotoreporter Wydawnictwa Ringer Slovakia as. Autor cyklu prac "Inny Hipermarket".

| 1 |

^^^ | dodaj komentarz | przeczytaj komentarze (0)

brak komentarzy


czas ladowania 0.0102s